HTML

irány tibet

feltehetően szól ez mindenről, csak tibetről nem. vagy csak részben. nem is tudom.

Friss topikok

  • mattx: há' ezvan. zéró km, zéró lelkiközelgyönyör, viszont időközben megtanultam az írást és az olvasást,... (2007.06.05. 13:18) merhogyjak
  • bcyke blogberlo, aki ott sem volt: Másképp! Sokkal több a Te saját felelősséget és téynkedni valód, mint sem amit az égiekre tolnál m... (2007.03.08. 15:06) ommanipadmehum
  • bcyke blogberlo, aki ott sem volt: Má mé sértenél!:) Köszi, patent vót!:) Szal gyí, zuzd a blogcuccod!:) (2007.02.21. 21:43) merhogyezekírnakis

Linkblog

2007.02.18. 14:50 mattx

most akkor...

most akkor én csináltam egy blogot?
na, ez van, amikor egy kicsit nem figyelek oda.
majd írogatok akkor bele, azt hiszem, ezt erre találták ki, legalábbis ezt láttam országunk egynémely vezetőjétől, aakik se nem szeretettek, se nem kedvesek, mint mondjuk észak-koreában...
mindegy, úgyis elfelejtem. nézek valami vekkert, ami rámcsörög.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mattx.blog.hu/api/trackback/id/tr2637665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása