HTML

irány tibet

feltehetően szól ez mindenről, csak tibetről nem. vagy csak részben. nem is tudom.

Friss topikok

  • mattx: há' ezvan. zéró km, zéró lelkiközelgyönyör, viszont időközben megtanultam az írást és az olvasást,... (2007.06.05. 13:18) merhogyjak
  • bcyke blogberlo, aki ott sem volt: Másképp! Sokkal több a Te saját felelősséget és téynkedni valód, mint sem amit az égiekre tolnál m... (2007.03.08. 15:06) ommanipadmehum
  • bcyke blogberlo, aki ott sem volt: Má mé sértenél!:) Köszi, patent vót!:) Szal gyí, zuzd a blogcuccod!:) (2007.02.21. 21:43) merhogyezekírnakis

Linkblog

2007.02.20. 19:20 mattx

merhogyezekírnakis

na, nem mintha valaki is olvasná ezt, csak úgy magamnak jegyzem meg inkább, hogy ma újfent nem kerültem még egy centivel sem közelebb tibethez. viszont teljesen le vagyok nyűgözve attól, ahogy írnak.

meg attól is, ahogy beszélnek, de nem tudom, hogyan kell mp3-at feltenni, meg betenni egy ilyen blogfélébe.

A lényeg, hogy egy centivel se vagyok közelebb

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mattx.blog.hu/api/trackback/id/tr3438363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.02.21. 12:22:46

Hékás! Én figyellek ám!:) Most hogy így belédakadtam.
Amúgy meg ilyen témákban kurvára mindegy az, hogy olvasnak e vagy sem.
Meg mondjuk bármilyen más témákban is.
Legalább is szerintem.
Magadnak, meg azt magadnak kell dönteni el.
Aki illen blogot gründol, annak szerintem aztán tolnia kell az anyagot gazdagon, mert van ez ám olyan téma, mit én szívesen nézegetek!:)
Ha meg úgy érzed, hogy egy cantival sem közelebb, akkor abban igazad van, ha meg úgy, hogy még is, akkor abban is.
De vágd azt, hogy nem tudhatol Te mindent szerintem, még magadról sem nagyon, hogy éppen mihez kerülsz közelebb, meg mihez távol.
Főleg az igazán lényeges madártávlatból!
Pont tegnap beszéltem valakivel, aki úgy egy évre nekivág majd úgy globál ázsiának párjával meg egy barátjukkal, többek közt Tibetnek is.
Valahogy úgy érzi, hogy ez a nagy, valami megmagyarázhatatlan kaland, meg egy időszak és hely, ahol mindenkinek azt mondhat nyugodtan, amit szíve szerint akar még kell.
És terv egy síelés közbeni rosszul indult nap páleszozással való egyengetése közben kezdett alakot ölteni, és az alkohol szintet addig kellet folyamatosan fenntartani, ameddig az összes nagy bonyolultság el nem tűnt az útból az ideával kapcsolatban.
Amúgy meg sétálj el a Ráth György múzeumba(www.hoppmuzeum.hu/allando.php), ha még nem voltál, és az echte tibeti cuccok olyan varázsát láthatod élőben itt Pesten egy aranyos kis helyen, amit nem is gondolsz!
Na, közelébb kerültél Tibethez, vagy sem?:)

mattx 2007.02.21. 19:47:08

voltam, láttam, jó volt, mikor kijöttem azt sem tudtam hol vagyok. Ott semvoltam, mégis eljöttem.

az írásnak meg itt a hangja, ha nem sértelek vele...

www.sendspace.com/file/z6owck



bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.02.21. 21:43:06

Má mé sértenél!:)

Köszi, patent vót!:)

Szal gyí, zuzd a blogcuccod!:)
süti beállítások módosítása