HTML

irány tibet

feltehetően szól ez mindenről, csak tibetről nem. vagy csak részben. nem is tudom.

Friss topikok

  • mattx: há' ezvan. zéró km, zéró lelkiközelgyönyör, viszont időközben megtanultam az írást és az olvasást,... (2007.06.05. 13:18) merhogyjak
  • bcyke blogberlo, aki ott sem volt: Másképp! Sokkal több a Te saját felelősséget és téynkedni valód, mint sem amit az égiekre tolnál m... (2007.03.08. 15:06) ommanipadmehum
  • bcyke blogberlo, aki ott sem volt: Má mé sértenél!:) Köszi, patent vót!:) Szal gyí, zuzd a blogcuccod!:) (2007.02.21. 21:43) merhogyezekírnakis

Linkblog

2007.03.06. 21:12 mattx

merhogyjak

szóhű diskurzus a hétvégémből (kedvenczebbnél kedvenczebb rokkonnal, aki ösmeri, az teheti peregrinus est előttről)
- Mit lehet Tibetben csinálni? Szóval mit csinálnak a tibetiek?
- Jakot néznek, ahogy állnak szélben ők... és fújja őket, ők meg lengedeznek, mármint a jakok!
- Szuper! és, ha kifújta a szél a jakokat????
- Akkor zászlókat néznek ők, ahogy szélben lengedeznek....
- De a zászló sem tart örökké...
- .... nem
- és akkor mi van?
- Akkor macskára gondolnak (ahogy szélben lengedeznek ők....)

Utána pezsgőt ittunk. Na, jó! Közben is!

Ott s akkor tudtam, hogy száz-kilométereket mentem közelebb, holott ki sem mozdultam székecskémből. És közben fenemód alázatos voltam, nem mertem a nyugati eszemmel kikezdeni a keleti ösztöneim......
mint ez it, ni:

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mattx.blog.hu/api/trackback/id/tr7543728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mattx 2007.06.05. 13:18:10

há' ezvan. zéró km, zéró lelkiközelgyönyör, viszont időközben megtanultam az írást és az olvasást, ami azért annyira nem feltételezi egymást, mint itten nálunk, errefelé....
süti beállítások módosítása